Apple on peatanud interneti-TV otseülekande teenuse plaanid ning arendab edaspidi platvormi, mille kaudu saavad meediafirmad oma tooteid klientidele müüa, ütlesid asjaga kursis olevad inimesed Bloombergile.
- Apple'i logo Foto: Bloomberg
Apple’i plaan müüa 14 kanaliga interneti-TV teenust 30-40 dollarise kuutasu eest on saanud mitu tagasilööki. Nimelt tahavad meediafirmad saada oma programmide eest oodatust rohkem raha, teatas üks asjaga kursis olev inimene.
CBS Corpi tegevjuht Les Moonves ütles teisipäeval toimunud konverentsil, et Apple paneb oma otse-TV plaanid „ootele“.
Apple’i probleemid iseloomustavad olukorda, kus uutel internetipõhistel teenusepakkujatel on keeruline meediafirmasid veenda, et tavapärane TV-teenus, mille kuutasu on umbes 85 dollarit, vajab rekonstrueerimist. Takistuse ületamiseks on kaks võimalust – Apple tõstab teenuse hinda või lepivad meediafirmad väiksema rahaga.
Praegu keskendub tehnoloogiahiid aga strateegiale, mis tegi edukaks
iPhone’i – App Store’i avamine teistele arendajatele, et nad saaksid oma tooteid klientidele müüa. Apple on näinud, et paljud meediafirmad on televisiooni puhul just sellist lähenemist kasutanud.
Seotud lood
Apple’i aktsia hind langes eile esimest korda viimase viie kuu jooksul alla 100 dollari, vahendab Reuters.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.